11 Temmuz 2011 Pazartesi

yine yeniden edirne

En son 2 sene önce gittiğim edirne bir hoş gözüktü gözüme nedense ,
ayaklarım yoruluncaya kadar acayip bir gezdim , hala ayaklarımın sızısını hissediyorum:) mutlu bir sızı, bu şikayet değil .
yediklerim ,gezdiklerim yanımıza kar kaldı sadece
eğer edirneye gidiyor iseniz
selimiye camii ,
balkan şehitliği  ,
beyazıt külliyesinin o muhteşemliğini o müziğin tok sesi sizi gerçekten dinleniriyor
olmaz olmazlar arasında edirne ciğerini yemek :)
muhakkak karaağaç'a gidilip güzelliğin içinde bir kavhaltı yapmak gerek
meriç'in kıyısında çay içmek paha biçilmez tabi ki manzara resmen sizi dinlendiriyor ,
Arslanzadeye uğramadan kesinlikle geçmeyin tatlar harika :)
trakya üniversitesi tarihin kokusuyla bütünlük yaratıyor
anlatılmaz yaşanır sadece ,

başbakanında buraya gelmesiyle büyük çaplı tedbirler vardı , nedir bu kadar tedbir anlamıyorum ..
edirnenin girişi ve çıkışına kadar her 50mt bir polis vardı , bazı husularda çok dikkatimi çekti ama onları yazamıyorum acaba her ülkenin başbakanı bir yerlere gidince böyle mi oluyor , 2 sene önce cumhurbaşkanının geldiği zaman da denk gelmiştik hatta deniz baykalında ama böyle bir şeye hiç tanık olmamıştım ...

Hiç yorum yok: