3 Ağustos 2011 Çarşamba

"Ramazan Gelmiş "

ben küçükken ( çok büyümüş gibi bir halim yok ama yaş itibari ile öyle kabul ediyorum :) ramazan ayının hep kışın olduğu bilirdim , saat 17: 00 iftar açma gibi , o kışın soğunda evinde oturup sobanın yanında ısınmak gibi bilirdim.yıllar geçtikçe aylar değişti, süre uzadı , tam yazın göbeğine geldik hala şaşkınım aslında annemler bizim yaşlarımızda ramazının tam yaın ortasında tuttuklarını  anlattıklarında o zamanların gelmiyceğini sanırdım bitmek bilmeyen bir yol gibi gelirdi, halbu ki öyle değilmiş.
ben küçük iken pek saf idim :) beni öyle güzel kandırıdılar ki şimdi aklıma geldikçe kızıyorum bizim komşulara , ben nasıl doğdum diye sorduğumda bana hep evimizin yanında olan küçük bir dere vardı seni burdan hep tuttuk derdiler , saflığımın böylesini yiyim leylekler bile getirmemişti beni düşünün yani :) çocukluk aklı ya hastanede hep böyle bir kocaman derenin olduğun hep hayal ederdim:)))))) işte biliçli  bir toplum bireyleri komşularımızın bana öğrettikleri :))) her şeyin ayıp olmasından olsa gerek dünyaya nasıl geldiğimi açıklayacak bir kul yoktu etrafımda.

hayatımda hep bir şeyler öğrenmek istedim , burda çok kişi okudum ,tanıdım samimi olduğumuz arkadaşlarımız oldu onlardan öğrendiklerim, sayamıycağım kadar çok şey düşünün artık "balayımızı bile asortikkrep'im çektiği o güzel fethiye fotoğrafları sayesinde orayı seçmemde ki en büyük etkendir. nişan ve kına için değişik olmasını istediğim kurabiyelerimi elçin'im sayesinde muhteşem oldu.

geçenlerde bir arkadaşım bana çok değiştimi söylemişti , özlem ben seni böyle bilmiyordum dedi:)) aslında değişen bir şey yoktu ama bazı şeylerde sessiz kalmamak ve hakkını aramak değişmek ise kabulumdur .
o yüzden benden korkar olmuşlar :)) dükkana her geldiklerinle tehlikeli gözlerle bana bakarlar bazen de laf söyleyip beni sinir etmek için ellerinden geleni yaparlar , seviyorum arkadaşlarımı :)))

bugünlerde acayip bir fotoğraf makinası alma istediğim var neredeyse her gün internetten dslr foto mak bakıyorum.şu an bütceme yeten marka fujifilm  zaten ilk defa böyle bir makina kullanıcağımdan bunun şu anlık öğrenmem için yeterli olucağını düşünüyorum.kısmet olursa bu ay için alıcam .

ve son olarak tatil rotosu
haziran ,temmuz,ağustos geçti bizim tatil eylül ayın'a kaldı :) ikimizinde iş dolayısıyla en uygun ay eylül ayı olarak karar kıldık.inşallah bir aksilik olmazsa eylül'de ayvalık tarafına gidicez.

2 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

Canım gerçekten blog dünyasında ben de sizler gibi süper dostlar kazandım.
ay iyi ki ,bloglarımız olmuş ve böyle gzüel paylaşımlarda bulunuyoruz.
Fotoğraf makinen olduğunda bol bol foto beklerim ona göre :))
Tatiliniz inşaallah süper olur canım..

Özlem dedi ki...

inşallah tatlım süper olabilir ama şu anlık biraz umutsuzluk var :(((