23 Mart 2012 Cuma

bahar temizliği başlasın

çıldırmış olmalıyım ki daha mart'ın ortasında temizliğe başladım :) bu yetmedi birde koca gardorabın içindeki her şeyi yıka ütüle modunda olunca 1 haftadır darmadağın bir evin içine dolandık durduk :) bunun üzerine su temizliği beni paklamayınca , 2 sene oturduğum evimin kirlenmiş olduğunu düşünerek ki haklıyım :) badana boya işine kısmetse yarın el atıcaz :) evde olsam inanın ki bu kadar zor bir şekilde sanki dünyanın en zor işiymiş gibi abartmıycam ama çalışınca eve yorgun gidip birde evin bu işleriyle uğraşmak gerçekten zor , evet yazının burasında peki neden birini tutmuyorsun diyeceksiniz ki çok haklısınız ama işte burasının küçük yer olması , insanların hemen ilk yapıştıracağı cevap sonradan görme sıfatı , insana en çok dokunan da bu oluyor zaten:( ama insanların benim çalıştığımızı yada eşimin çalıştığını görmezler evlendikten sonra insanlar hep seni izler aslında bu tür şeylere pek takmasam da ağızdan ağıza dolaşması , bunun benim kulağıma gelmesine kadar sinir bozucu oluyor , şimdi yaşım gereği takıyorum ama ilerleyen zamanlarda çokta tınımda olucaklar :)

kışlıklar hakettiği yerini buldu , baharlık ve yazlıklar dolabın baş köşesini ele geçirdiler :)

Hiç yorum yok: