12 Mart 2012 Pazartesi

Tatlı yorgunluklar

Uzun zamandır bir pazar gününü eşim ile beraber geçirdim :) bu büyük bir başarı aslında :) iş koşullarından dolayı her zaman aynı günü beraber geçiremediğimiz oluyordu , cumartesi günü erken izin aldım , akraba ziyareti için edirneye gittik , her zaman gündüz görmeye alışık olduğum edirneyi gece görmek başka bir keyifliydi , gecenin o ışıltısını her şehrin kendine has rengi vardır , seviyorum izlemeyi böyle yerlerde....

o günün gecesi çok yorgundu elbette gece eve gelmemiz neredeyse 3'ü bulmuştu :) birde bu  tatlı yorgunluğun üzerine pazar günü ehliyet için test sürüşü yapıcaktım , geçen sefer sınava bazı nedenlerden katılamamıştım , kayıtlı olduğum sürücü kursunda araba çalışması yapamamıştım eşim ne kadar göstersede , sınava gireceğimiz arabada çalışmam gerekli idi , kırklareline öğlende gittik gelen adam tam bir hayal kırıklığı idi , kaba bayana karşı nasıl konuşmasını bilmeyen bir adam , tabi bende altında kalır mıyım o bana söylüyor ben ona , bir an geldi neredeyse ağlıycam , adama diyorum ki ben ilk defa araba kullanmaya geliyorum , beni çalıştırman lazım , sanki ben bunları demiyor muşum gibi adam söylediklerimi bile kayde almıyor , bağırış gürültü  kort alanına gittik durma kalkamaları gösterdi ayaklarımı kullanmamı , vites kullanmasını falan filan , ömrümden ömür götürdü orasıda ayrı bir konu , eşimde arka koltukta  ilk araba gezişini  yaptı :))) o da ayır bir komedi , komiklikleri ile beni güldürdü sağolsun , karışık bir gün dü anlıycağınız ...

Aynı gün Fetih 1453 'e gittik ama bir şey  anlamadım , bir şeyler eksikti , o duyguyu alamadım , anlatıldığı kadar da değildi belki de daha fazlasını beklediğimiz için de olabilirdi ...

kış hala gitmedi buradan akşam çok güzel kar yağdı

Hiç yorum yok: